Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?

A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event tagozata és Zöld tagozata közös szervezésben rendezte meg marketingkommunikációs workshopját, amelynek idei témája a „Zöld gasztronómia” volt. A kellemes hangulatú eseményen számos szakember osztotta meg véleményét és tapasztalatait a témával kapcsolatban. De mit is jelent az, hogy fenntartható gasztronómia?   Az 5 kérdés, 5 válasz 3. részében Strasser-Kátai Bernadett,…

Green Club találkozó: innováció és edukáció az összeomlás ellen – Trade magazin

Fontosabb a minőség a mennyiségnél de Gereczné Rudnai Éva beszerzési és marketingvezető Real Nature De Gereczné Rudnai Éva, a Joya, a Good Milk, a Lunter és számos egyéb terméket forgalmazó Real Nature Kft. beszerzési és marketingvezetője büszkén beszélt a klubtalálkozón karbonsemleges, napenergiával működő székházukról és a termékgyártóhelyek csúcstechnológiás, fenntartható üzemeiről. Kitért arra, hogy sokan tévesen, negatívan tekintenek a…

Tresó Gábor tájfutó

Hajrá, hajrá! Tiszta levegő, gyönyörű tájak, egészség és erő! Mi kell még? Hűséges szurkolók & támogatók, mint mi Hajrá Gábor! https://www.facebook.com/gabriel.trashow/posts/pfbid0SAP65i4nB1JHvXMREr7pWcSfyLoh5AKVxQvZZgX5bFvQkh28CLww4pJskkxnqbuQl?__cft__[0]=AZX-YsJ41-hehs2pgcsjrgx8FlZTusRxyWfHZfNy3t3SCiBCpRUM65R_XJJNXMJtUDhcP–RZ0UShcVk-f4FOx1QFDm5yseo5syvz8N8T5EtjorcjZlnWXm-j3jGODsU1L6uPS5aPHq4Lc182jD11-oloHWjeQfK9AIHI8MvIh0kF9JrjfyQfVP3VP71MjpSkMmtcQXIDJpYMwHjtYX0-TRP&__tn__=-UK-R