Termékeink úttörő módon és hosszútávra előre tekintve felelnek meg a jövő igényeinek: fontosnak tartjuk, hogy csak olyan terméket gyártassunk vagy forgalmazzunk, amely elkészítése során a környezetét kíméli. Felelős piaci szereplőként ökológiai lábnyomunk –75%-al — messze az átlag alatt van. Stratégiai partnerünk Ausztria első és mindmáig egyetlen semleges széndioxid-mérlegű tejüzeme a NÖM Ag, amely évek óta befektet a fenntartható technológiákba, az energia-hatékonyság fejlesztésébe és a hazai forrásból származó zöld áram hasznosításába. Fentiekből fakadóan 2016 óta semleges széndioxid-kibocsátási mérleget sikerült elérnie.
REAL NATURE: KLÍMATUDATOSSÁG ÉS FENNTARTHATÓSÁG


MEGELŐZZÜK VERSENYTÁRSAINKAT
A minőség fontosságának szem előtt tartásával megelőzzük a versenytársainkat. Büszkék vagyunk majd 20 éves együttműködésünkre nemcsak alkalmazottainkkal, hanem Partnereinkkel is. Húsz éves tapasztalattal rendelkező kis csapattal dolgozunk és nagy múltú vállalatokkal működünk együtt, ahol a fejlesztéseket hosszú kutató munka előzi meg, ettől függetlenül gyorsan, hatékonyan innoválunk.
Folyamatos piackutatásainknak, a fogyasztókkal és kereskedelmi partnerekkel való szoros együttműködésnek köszönhetően olyan új innovációkkal lépünk a piacra, amelyekkel sokszor nemcsak a versenytársakat, de a piaci trendeket is megelőzzük.
A JÖVŐRE ÉPÍTÜNK
Az élelmiszeripar újdonságainak nyomon követése jellemzi mindennapi munkavégzésünket. Célunk, hogy hátteret biztosítsunk a fogyasztók egészséges életmódjához minél szélesebb és igényesebb választék megteremtésével, ezáltal is előmozdítva pozitív fogyasztói szokások kialakulását. Ez évtől JOYA és Good Milk brandjeink csökkentett cukortartalommal és megújult külsővel jelentkeznek. Új csomagolásaink kifejlesztését és használatát hosszú évek kutató munkája előzte meg, már a jelenlegi európai iránymutatásokat megelőzően: Joya termékeinket régóta biológiailag lebomló csomagolásban forgalmazzuk, tejtermékeink csomagolásának többsége pedig nemcsak, hogy újrahasznosítható, hanem már újrahasznosított PET palackok felhasználásával készül. A felhasználás körforgása tehát nem áll meg – ezzel csökkentjük a környezeti terhelést és aknázzuk ki az újrahasznosított műanyagok környezetkímélő előnyeit.
Szem előtt tartjuk ökológiai lábnyomunkat is: termékeink az elosztási csatornában megtett út során is kímélik a környezetünket, hiszen többségüket burgenlandi, badeni, illetve zólyomi gyáregységekből szállítjuk a magyar fogyasztók részére, amely földrajzi távolságok -sokszor más versenytárs termékek esetében megtett úthoz képest- relatív rövid szakaszokat, azaz regionális gyártást jelentenek. Mindezeket kiegészíti logisztikai szervezésünk azon irányelve is, hogy a szállítások optimalizálásával még e csökkentett földrajzi távolságok esetében is ügyelünk a lehető legkisebb környezeti terhelésre.
Ezen klímavédelmi szempontok figyelembe vételével épült budapesti székhelyünk is. Új irodaházunk egyrészről egy már meglévő, régi ház korszerűsítésével került kialakításra, az ún. okos ház koncepció követelményeit betartva. Fűtési és hőszigetelési rendszerünk környezeti terhelése a nullához közelít, energia-felhasználásunkat pedig a napenergia-hasznosításával, valamint a közösségi villamosenergia rendszerbe történő visszacsatlakozással oldjuk meg.

VEVŐINKNEK GARANTÁLJUK
2004 óta építjük a laktózmentes és egészséges kategóriát a piacon, hosszú távon kívánunk az egészséges táplálkozás elkötelezettjei lenni. Számunkra kiemelkedően fontos a GMO-mentesség. Termékeink többsége GMO-mentes tejből illetve növényi alapanyagokból készül. A Real Nature termékek között számos laktózmentes ital is megtalálható. Folyamatosan bővülő kínálatunkban többek között rizs, mandula, kókusz, zab, alapú italokat és joghurtkultúrás termékeket is forgalmazunk. Fontosnak tartjuk az élelmiszerek laktózmentes, cukormentes, gluténmentes, tartósítószermentes, vegán változatainak elérhetőségét, ezen termékkínálat szélesítését és mélyítését a magyar piacon, így szolgálva fogyasztóink törekvéseit a mentes, illetve egészséges táplálkozás irányvonalának követésében.
STABIL KERESKEDELMI HÁTTERÜNK
Termékeink egyre bővülő kínálata folyamatosan megtalálható a nagyobb áruházláncok és kisebb élelmiszerboltok, bioboltok polcain országszerte. Vállalati missziónk három alappillére: 1. az egészséges táplálkozás támogatása 2. a hagyományos és korszerű táplálkozás elősegítése 3. stabil, hosszútávú együttműködés partnereinkkel. Fogyasztóink és kereskedelmi partnereink visszajelzései kulcsfontosságúak számunkra, amelyeket mind a gyártási, mind az elosztási folyamatokban figyelemben veszünk. Partnereinkkel naponta együtt ’lélegzünk’, együtt élünk, együtt dolgozunk.


TÖRTÉNETÜNK
A Real Nature Kft. a NÖM AG tulajdonában lévő Mona Hungary Kft-től 2009-ben vette át a Joya márka gondozását, majd a Mona Hungary Kft. 2014-es megszűnésével annak teljes termékportfólióját. Cégünk szintén elkötelezett az egészséges életmód és a fenntartható, környezetkímélő vállalati magatartás mellett. Munkatársaink egy közel 20 éve együttműködő csapat, akik mint egy nagy család dolgoznak és élnek együtt, egymásért és egymást folyamatosan támogatva. Éppen ezért büszkék vagyunk munkatársaink elkötelezettségére, hűségére, kollegáinkat a piac legjobbjai között tartják számon.
Ez a professzionális dolgozói kör méltán és eredményesen segíti céljaink megvalósítását, a fogyasztók egészséges táplálkozásának gondozását, a kereskedelmi partnereink jövedelmező munkáját.
TÁMOGATJUK
Szent Ferenc Kórházat
Budapesti Állat- és Növénykertet
Dévény Anna Alapítványt
Coop Futást
Magyar Élelmiszerbank Egyesületet
Magyar Máltai Szeretetszolgálatot
Spar Maratont
Kovács Laci – extrém sportolót és profi teljesítménytúrázót
Tresó Gábor – ultrafutót
… és számos egyéb sportrendezvényt.
vagy például hazánk legnagyobb FMCG szakmai Konferenciáját, a Business Days Konferenciát.
