A Real Nature Kft.

A Real Nature Kft. által forgalmazott termékek egészségtudatos és speciális fogyasztói igényekkel rendelkező vásárlók számára készülnek. Tudja-e hogy a hazai lakosság közel egynegyede laktózérzékeny?

Cégünk jelenlegi fő tevékenységi köre a Joya termékek forgalmazása. 2010-ben elkezdtük egyéb más egészséges termékek, mint például a Real Nature név alatt megjelenő finom túrók, tejek, sajtok forgalmazását is.
A 100 százalékban génmanipuláció-mentes, növényi alapanyagból készült Joya szójatermékek laktóz-, koleszterin- és gluténmentes élelmiszerek, így a tej- és laktózérzékenyek is biztonsággal fogyaszthatják. A márkanév alatt többféle italt, joghurtot, shake-et és pudingot forgalmazunk. Igen kedveltek rizs- és zabitalaink is.

“Lehet finom is, ami egészséges!”
Real Nature Kft.
A jóízű egészség.

Jelmondatunk jegyében, a későbbiekben további egészséges termékek portfólióba vétele a cél.

Elérhetőség:

Real Nature Kft.
Hungary, 1037 Budapest
Seregély köz 13.
online@realnature.hu
https://realnature.hu/
+36 1 2931937

A Joya története

A 90-es évek végén a világ még egészen más hely volt, mint ma. A vegetáriánusok exotikumnak számítottak, és a laktózintolerancia vagy tehéntej-allergia sem volt még ilyen széles körben elterjedt. 1999-ben, amikor először merült fel a gondolat, hogy tofutejből joghurt készíthető, a terv még nem tűnt kifejezetten sikersztorinak a szkeptikusok szemében…

.

De a Joya mostani igazgatói, Wolfgang Goldentisch és Matthias Kron (akkoriban a MONA Natural Products vezérigazgatói), hajthatatlanok maradtak – ha működik tehéntejjel, miért ne működne tofuval?

Íz dolgában akkoriban valóban nagy tere volt a fejlesztésnek. Ha egyszer a Természeti Erőforrások Egyetemének egyik projektje keretében felismerték a szója mint ital potenciálját, nem kellett sokat várni, hogy az első szójaitalok és joghurtok meg is jelenjenek a piacon.

Kalandos időszak volt ez, ahogy Wolfgang Goldentisch visszaemlékszik: „Éjszakánként kézzel állítottunk elő a termékmintákat, hogy megnyerjük velük a potenciális fogyasztókat. A nap végére még meg kellett oldani a termelés finanszírozását is, miközben óriási volt a kockázat mindenféle fogyasztói szerződés híján.”

A termelés végül 2002-ben megindult – egyelőre jóindulatú megfigyelők árgus tekintetétől kísérve. Megkezdődött az első szójaitalok – és köztük először a világon a szója-„joghurtok” – gyártása az új gépsoron, majd nemzetközi terítésük is. Ez 2003 óta a Joya márkanév égisze alatt zajlik. A márkanév – „Joya” – szinte véletlenül merült fel az egyik éjszakai brainstorming alkalmával – mint az ‘enjoy’ (élvezet), ‘joy’ (öröm) és ‘soya’ (szója) szavak kombinációja.

2008-ban ez a cég lett az első európai tejgazdaság, amely vállalta a növényi alapú tejalternatívákra való átállás kockázatát. A szintén Oberwartban található tejipari részleg leállt, eladásra került.

Wolfgang Goldentisch és Peter Garherr pénzügyi igazgató így emlékszik vissza: „a tejiparban dolgozó köztiszteletben álló kollégáink őrültnek tartottak bennünket, és nem könnyítették meg a dolgunkat. Hittünk benne, hogy a szója beválik mint ital, és a tejgazdaság eladása volt a következő logikus lépés.”

Ma két helyszínen és 125 alkalmazottal folyik a termelés, Ausztriában és Németországban. A termékeket Európától Szaúd-Arábiáig több mint 30 országba exportálják.

A brand életre hívásánál jelenlévő fiatal csapat ma is 70%-os tulajdonrésszel bír, így valamennyi döntés Ausztriában születik.

A JOYA-termékek ma már nemcsak a vegánok és vegetáriánusok, valamint a laktózintoleranciával élők számára készülnek, de élvezetes alternatívát jelentenek mindazoknak, akik egy kicsit nagyobb változatosságra vágynak.

A JOYA fontosnak tartja, hogy a növényi termékek kiemelkedő szerepet kapjanak étrendünkben.
Arra törekszik, hogy a vásárlók igényeinek az íz, a minőség, a csomagolás terén eleget tegyen.
Náluk előtérben van a szója, zab, rizs és egyéb növényi élelmiszerek kutatása és fejlesztése.
Céljuk, hogy tökéletesen megértsék azok jellemzőit s ez termékeik javára szolgáljon.

Filozófiánk

Egészséges termékek az egészségtudatos táplálkozás követői számára!

Real Nature Kft. – A jóízű egészség

A Joya az elmúlt években számtalan helyen bizonyította elkötelezettségét az egészséges életmód és egészségtudatos táplálkozás mellett:

– Női Futások – támogató, résztvevő

– Fitt-Aréna – kiállító, támogató- résztvevő

– Laktózérzékenyek Szövetsége

– Táplálkozási Fórum: „Táplálkozással az Egészségért” társadalmi összefogás program

– Nők Lapja és Egészség Hétvégék – támogató, résztvevő

– Joya Spuri Csapat – részvétel futóversenyen

– Cosmopolitan Mellrák Elleni program támogatása

– Az első laktózérzékenyek számára készült szakácskönyv

– Dévény Anna Alapítvány – “Főállású Angyal” díjátadó támogatása